iLife V8s

Искаш ли да оставиш чистенето на пода в миналото, като го оставиш в ръцете на надежден помощник, грижещ се както за събирането на прахта, така и за измиването с парцал? Точно това ще се случи, ако избереш нашият иновативен модел iLife V8s. С него ще получиш:

  • До 80 минути време на работа, което да използваш за други, по-забавни дейности;
  • Опция както за сухо, така и за мокро почистване;
  • Няколко степени на работа, които ще осигурят почистването както на петната, така и на трудно достъпни места;
  • Режим за почистване на килими, за да ти спести и трудната работа по чистенето на любимите ти килими;
  • Функция за планово почистване, която позволява робота да се включи в определен час, без значение дали си вкъщи или не. Така дома ти ще бъде чист, без да ти се налага ти да чистиш;
  • Система против падане, която ще предпази робота от високи стъпала и стълби;
  • Дистанционно управление, за да контролираш посоката на движение на робота;
  • HEPA филтър, улавящ и най-малките частици прах.


    Поръчай своя iLife V8s, за да забравиш за досадното чистене на пода и да си осигуриш свободно време, в което да вършиш любимите си занимания.
549,95 лв.
Продуктът е успешно добавен в количката
Базова цена: 549,95 лв.
Моля, изберете:
Характеристики
Доставка и право на връщане
Гаранция
Характеристики
Време за работа
80 минути
Време за зареждане
3 часа
Батерия
Li ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума
<50db
Капацитет на контейнера
Воден/Боклук 0.75 Л, 0.3 Л 
Система против падане
Да
Режими на почистване
Петно - осигурява спираловидно почистване с увеличаващ се радиус , По ръбове - използва се за почистване около стени и ръбове  , Автоматичен - комбинация от двата режима на работа , Максимален режим на засмукване - този режим е подходящ за почистване на килими
Система на почистване
Сухо почистване , Мокро почистване
Допълнителни функции
Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане, Функция седмичен график - може да настройте робота да работи в определен ден или час удобен за вас 
Автоматично презареждане
Да
Дистанционно
Да
Доставка и право на връщане

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат с куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

 

 

 

Предлагаме на нашите клиент безплатна доставка до офис на Спиди за всяка поръчка над 100 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка до офис на Спиди, или поръчката е на стойносност по-малка от 100 лв, цената за доставка е следната:

- 15,99 лв. до точен адрес в страната

- 9,99 лв. до офиси на Еконт в страната

 

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 30 дни.

 

 

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички

  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.

  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.

 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

Гаранция

Гаранция и гаранционни искове a) Гаранционен срок Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години + 1 година опционално. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията. б) Гаранционни искове При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск. в) Процес на гаранционния иск Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин. Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. г) Обслужване на гаранционния иск Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.