Начало Почистващи роботи iLife A10s

iLife A10s

Назад
Арт.№: 90 Сравни
Крайна цена
1199.95лв.
бр Купи на изплащане
В наличност Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 4 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 65 db
  • Режими на работа: За петна
  • Допълнителни функции: Система против падане - робота е снабден с сензори който го предпазват от падане от стълби и други отвесни скосявания
0.0/5 на базата на 0 оценки
iLife A10s
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Технологии
  • Важно
  • Коментари
Купи

Характеристики

Време за зареждане4 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 65 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
  • Максимален
  • Последователен
  • MAX (допълнителна мощност)
Допълнителни функции
  • Система против падане - робота е снабден с сензори който го предпазват от падане от стълби и други отвесни скосявания
  • HEPA (хепа) филтър - иновативен филтър който успява да хване и най малките прахови частици, алергени, бактерии така въздухат във вашият дом или офис е чист и свеж
  • Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане, в случай че не е свършил с почистването отива да до изчисти от където е спрял преди това
  • Седмичен график - може да зададете график на работа на робота за цялата седмица
  • Функция за разпознаване на килими - когато робота се качи върху килими автоматично увеличава силата на засмукване
  • Подобрена апликация за телефон- със нея ще можете да правите седмичен график за почистване или да избирате кой стай робота да почиства и в кой не.
  • Сканиране на помещението в реално време
  • Оптимизирано почистване - робота избира най-оптималният маршрут за максимално бързо и ефективно почистване
Размери на робота330*320*95mm
Тегло2.65kg
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/GS/ROHS/FCC/CEC/WEEE
Волтаж19V / 600mA 22W
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.5л
Контейнер за вода (L) - капацитет0.3
Всмукателна сила (PA)1000
Тип бутонМеханичен
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаДвойна
Основни материалиIML
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон15°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)<15mm
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими (къс косъм)
  • Ламинат
Време за работа при пълна батерия150мин
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеДа
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаДа
Сензор за самозареждане6
360° сканираща камераДа
МопДа
Контейнер за водаДа
Контейнер за прахДа

Информация

A10s

Интелигентна лазерна навигация и планиране

Клетъчен контейнер за прах

С обновен дизайн, контейнера за прах филтрира и събира повече прах и алергени.
Правейки въздухът чист и свеж.

Вибриращ контейнер за вода

Контейнер имитиращ човешко почистване с моп. Вибриращ и триещ повърхността.
Контролирано водоподаване в три степени.

Голям капацитет на батерията

Вградена батерия с голям капацитет за почистване на повече площ.

2 В 1 Основна турбо четка

Интелигентно почистване от мястото до където е свършила батерията след зареждане.

Роботът се завръща на зареждащата станция, зарежда се и отива да почиства от мястото до което е стигнал.

block image

4 РЕЖИМА НА РАБОТА

Различни режими за различни нужди

Съвместимост с Alexa

Само с няколко думи активирате вашия робот.

Сензори против удар и против падане

Оборудван с пълен набор от сензори А10s избягва предмети и мебели, както и случайни падания.

Обновена апликация за по-добър контрол

Зони за почистване

А10 създава карта за вас след бързо сканиране на средата, която ще почиства. Изберете определена стая, която роботът да почиства
или всички стаи. Оградете зона, която е силно замърсена и изпратете робота да я почисти.

Забранени зони.

Само с няколко докосвания на екрана, роботът ще изгради виртуални стени, около места, които не искате да бъдат почиствани.
Използвате измиваща функция и имате килим? Няма проблем оградете мястото, на което се намира килимът и А10 ще пропусне това място.

Карта за всеки етаж!

А10 разпознава различните етажи на вашият дом. Така можете да зададете различен график и зони за всеки етаж.
А10 разполага и с автоматично разпознаване на килими, отблежете ги и той ще ги почисти с повече мощност.

Различна стая, различен график.

Можете да зададете различен режим за всяка стая или зона.
Задайте и оборотите на въртене на страничните четки от 100 до 240 об./мин,
за максимално добро почистване на определени повърхности.

Контролът е във вашите ръце

Технологии

block image

Сканиране в реално време

 

 

 

Роботът е оборудван със специална лазерна камера, която му позволява да сканира помещението, да направи карта на вашия дом и да го раздели на зони за почистване, които може да избирате от приложението. За всяка зона може да се направи отделен график.

block image

Без непочистени места

 

 

 

Благодарение на камерата и усъвършенстваната навигация, роботът не оставя непочистени места в пощемението, в което е пуснат. Той може да минава под мебели и столове.

block image

Оптимизиран път на почистване

 

 

 

Роботът изчислява оптимален път за чистене, като с това намалява разхода на батерия и увеличава скоростта на почистването. 

Интелигентно почистване от ново поколение с ILIFE A10

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки се изпращат с куриерска фирма Спиди, освен ако клиента не е посочил друго при поръчка. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден. По време на промоцията "Черен Петък 2020", бързите поръчки ще се обработват по-бавни, така че ако имате възможност опитайте да създадете поръчката по стандартния начин.

 

Цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- 4,99 лв. до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
В случай че желаете да платите на куриера, фирмата ни работи с услугата Пощенски паричен превод, което значи Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт или Спиди, моля запазете товарителницата и касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложете към гаранционната карта при нужда. Касовият бон от куриера се прикрепя и към фактурите на юридически лица.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на 3 работни дни, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички, в противен случай може да ви бъде удържана такса за преопаковане*. 
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

    *Такса "Преопаковане" е в максимален размер на 10% от стойността на продукта. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го подпишете чрез мобилното приложение за електронен подпис EuroThrust, като ще ви бъде изискана снимка на лична карта и ясна снимка на лицето. Инсталацията е лесна и бърза, подписването е безплатно, а в последствие ще можете да ползвате приложението за подписване на всички документи, които изискват подпис. Подробни инструкции ще бъдат изпратени на вашият имейл, а операторите на Уникредит помагат при всички затруднения, които могат да възникнат.

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години за физически лица и 1 година за юридически. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 31 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск. Свервизът не носи отговорност за стоки непотърсени повече от 60 дена.

Коментари