Начало Почистващи роботи iLife A6

iLife A6

Назад
Арт.№: 21 Сравни
Крайна цена
499.95лв.
бр. Купи на изплащане
Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 3 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 50 db
  • Режими на работа: За петна
  • Допълнителни функции: Виртуална стена - образува виртуална стена която не позволява на робота да преминава в друга стая или да се доближава до определени предмети
0.0/5 на базата на 0 оценки
iLife A6
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Дизайн
  • Важно
  • Коментари
Купи

Информация за продукта

Писнало ти е да чистиш, но пък обичаш да ти е чисто? Тогава имаш нужда от помощник, който да те отмени в досадната работа. За целта на помощ идва нашият модел iLife A6. Той е всичко, от което се нуждаеш, ако искаш да забравиш какво е да чистиш с прахосмукачка както дома, така и офиса си. Избирайки него ще получиш:

Робот с голяма батерия, която работи до 140 минути;
Няколко различни опции за почистване, за да осигури идеално почистване и на най-трудно достъпните места;
Функция График, която позволява да настроиш робота и той да започне работа в определен час, без значение дали си вкъщи или не;
Система против падане, която ще го предпази от инциденти, ако в дома ти има стъпала или стълби;
Дистанционно управление, за да контролираш посоката на почистване;
Иновативна система, благодарение на която робота е по-тих от обикновените прахосмукачки;
HEPA филтър, който улавя и най-малките прахови частици. Идеален за страдащите от алергия.
Поръчай своя iLife A6 и забрави за досадното чистене с прахосмукачка.

Характеристики

Време за зареждане3 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 50 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
Допълнителни функцииВиртуална стена - образува виртуална стена която не позволява на робота да преминава в друга стая или да се доближава до определени предмети
Размери на робота30 х 30 х 8 см.
Тегло2.5 кг.
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/GS/ROHS/FCC/CEC/WEEE
Волтаж14.8 V
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.3
Контейнер за вода (L) - капацитетНе
Всмукателна сила (PA)950~1000
Тип бутонМеханичен
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаДвойна
Основни материалиTempered glass
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон15°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)< 12 mm.
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими
Време за работа при пълна батерия140 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеНе
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаДа
Сензор за самозареждане6
360° сканираща камераНе
МопНе
Контейнер за водаНе
Контейнер за прахДа

В комплекта

Основен корпус (тяло)
Докинг станция
Дистанционно управление
Адаптер
Контейнер за боклук 0.3 л
Инструмент за почистване
Наръчник за употреба
Странична четка - 2 бр.
ХЕПА филтър

Информация

Това е A6

Представяме Ви Gen 2 CyclonePower, чисто нова почистваща система.

Елегантността е нагласа

Тънък и елегантен, покрит от черно стъкло в ново черно покритие, с Индикатор за състоянието

Дизайн

block image

Тънък и Елегантен

Само 7.1 см., A6 е специално проектирана да почиства под мебели, легла и покрай первази.

block image

Покритие от закалено стъкло в нови черни покрития

Закаленото стъклено покритие прави A6 по-трайна и естетична. Гланцовото черно покритие е постигнато в девет стъпки на анодизиране и полиране до постигне на тъмния тон.

block image

Индикатор за състоянието

С Q-образния светодиоден индикатор A6 не е само партньор в почистването, а и приятел вкъщи.

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офиси на Спиди и на Еконт за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
 Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт или Спиди, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда. Касовият бон от куриера се прикрепя и към фактурите на юридически лица.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го потвърдите чрез линка в имейла. Когато получим потвърджение, че сте подписали договра, изпращаме стоката. 

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.

Коментари