Начало Почистващи роботи iLife A7

iLife A7

Назад
Арт.№: 30 Сравни
Добавена гаранция
Крайна цена
599.95лв.
бр. Купи на изплащане
В наличност Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 4 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 65 db
  • Режими на работа: Автоматичен
  • Допълнителни функции: Систематично почистване с жироскоп
4.5/5 на базата на 2 оценки
iLife A7
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Технологии
  • Функции
  • Дизайн
  • Важно
  • Коментари
Купи

Информация за продукта

iLife A7 е новата приятна изненада от семейството на iLife. Роботът е с иновативен дизайн, с допълнителна мощност за всмукване и се управление лесно чрез смарт телефона ви (в комплекта е включено и дистанционно управление, също така всички режими на работа могат да бъдат сменяни от бутоните на самия корпус на робота)

Характеристики

Време за зареждане4 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 65 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
  • Максимален
  • Зиг-заг
Допълнителни функцииСистематично почистване с жироскоп
Размери на робота33 х 32 х 7.6 см.
Тегло2.5 кг.
HEPA (хепа) филтърДа
Волтаж14.8 V
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.6
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Обхват дистанционно> 4 m.
Време за работа при пълна батерия120 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
ГрафикДа
Контейнер за прахДа

В комплекта

Основен корпус (тяло)
Докинг станция
Дистанционно управление
Адаптер
Инструмент за почистване
Наръчник за употреба
Допълнителна странична четка
ХЕПА филтър

Информация

A7

Интелигентно планирано прахосмукиране с робот, с контрол от мобилно приложение.

СИЛАТА НА ТЕХНОЛОГИЯТА

Подобрената система за почистване CyclonePower и точната планирана система за почистване помагат на A7 да постигне максимално покритие и висока ефективност на почистване.

Лесен за ползване и с анти-заклещваща система

Със своето управление от мобилно приложение и лесно използване, A7 извършва безшумно почистване и с пълния комплект сензори, може да се занимава със сложни задачи при почистване. Тези сензори също така осигуряват интелигентна функция против заклещване, ко

Нов външен дизайн

A7 се отличава с ново, устойчиво на надраскване и износване лъскаво черено тяло, което е с подобрен механизъм за по-добра почистваща ефективност.

Технологии

CyclonePower почистваща система

Благодарение на новата The Gen 3 CyclonePower почистваща система, A7 почиства дома ви изцяло в една операция.

block image

Странични четки с тройна глава

Предлагайки 170 оборота на минута, страничните четки със средно еластични четина са проектирани точно така, че да могат да увеличат максимално силата на всмукване.

block image

Подвижна търкаляща се четка

С 5 мм подвижен диапазон търкалящата се четка може да се адаптира към вариациите на височината на пода. Това позволява тя да поддържа близък контакт с подовите повърхности, за да се улесни ефективното изчистване на мръсотия и дълбокото почистване на килимите и твърдите подове.

block image

Мощно засмукване

Използвайки принципите на аеродинамиката, напълно запечатаният въздушен канал намалява съпротивлението на вятъра и генерира силно засмукване.

Планирано почистване

Планиращата система за почистване The Gen 2 извършва точно зониране на пространството, преди да планира пътя за почистване за A7. Системата също така коригира маршрута в реално време, за да постигне максимално покритие и минимално време за почистване.

block image

Zoning for AUTO cleaning

Better for rooms with carpets

block image

Zoning for PATH cleaning

Better for rooms only with hard floor

Две нива на засмукване

От стандартния нормален режим, A7 може лесно да се превключи в режим Макс, за да отговори на специфичните нужди от почистване на различни видове подови настилки.

block image
block image

Персонализиран график

Няколко режима на график (от Бутони на тялото / от Мобилно приложение), позволяващи предварително задаване на графика за почистване за всяко време и всеки ден, а A7 започва автоматично почистването в определеното време.

Функции

Мобилно приложение и Дистанционно упраление

Мобиното приложение и WiFi връзката ви позволяват да настроите графики, да изберете режими на почистване, да намерите A7 и да проверявате състоянието на почистването или аксесоарите с вашия телефон. A7 също може да получава сигнали от дистанционно управле

OBS All-Terrain Detection System

Подобрената универсална система за откриване на обкръжението, съдържаща голям набор от сензори, които точно наблюдават и откриват обкръжаващата среда.

block image

Сензори против стълби

3 сензора предотвратяват падането на A7 надолу по стълбите и гарантират, че той спира да работи, когато не е на равна повърхност.

block image

Сензори за ръбове

A7 може да разпознава ръбове с 2-та сензора за ръбове, монтиран от двете страни на тялото си.

Автоматично връщане до докинг станцията и презареждане

Роботът автоматично ще се върне при докинг станцията, за да се зареди, когато батерията започне да намаля.

Дизайн

Водоустойчив механизъм контролен панел

Водоустойчив механичен контролен панел The IPX4, може да издържи на пръски вода от всички страни. Графика, изборът на режим за почистване или превключването и зареждането се извършват само с едно натискане на бутон.

* Водоустойчиви IPX4 данни от лабор

LCD дисплей

A7 ви държи в течение и ви показва състоянието му на LCD дисплея.

Голям кош за отпадъци с филтри с висока производителност

600 милилитровата кутия за боклук удължава времето за работа на A7 и изисква по-малко изпразване. Трислойните високоефективни филтри улавят и филтрират повече прах.

Модулност в дизайна

A7 е с модулен дизайн, който отговаря на международните стандарти и улеснява лесното разглобяване и поддръжка.

Тънък дизайн на тялото

С височина само 7.6 см, тънкият профил на A7 позволява удобно почистване под мебелите, включително легла и мека мебел.

Колела RoadRover

Със 7 сантиметрови удароулавящи колела RoadRover, A7 може да се движи безпроблемно през и над препятствия до 1.5 см.

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офис на Спиди за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го потвърдите чрез линка в имейла. Когато получим потвърджение, че сте подписали договра, изпращаме стоката. 

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.

Коментари