Начало Почистващи роботи iLife A8

iLife A8

Назад
Арт.№: 27 Сравни
Добавена гаранция
Крайна цена
549.95лв. 699.95лв.
бр. Купи на изплащане
В наличност Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 3 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 50 db
  • Режими на работа: Автоматичен
  • Допълнителни функции: I-Voice асистент - робота ви казва коя функция използва в момента, и в случай че трябва да му се обърне внимание
4.1/5 на базата на 7 оценки
iLife A8
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Технологии
  • Функции
  • Дизайн
  • Важно
  • Коментари
Купи

Информация за продукта

Роботът А8 е за всеки който му е омръзнало от ежедневното почистване, но желае домът му да бъде винаги чист. Твоят нов верен помощник е iLife A8 който ще свърши досадната работа вместо теб. Той е всичко, от което се нуждаеш, ако искаш да забравиш какво е да чистиш с прахосмукачка както дома, така и офиса си. Избирайки него ще получиш:

Робот с голяма батерия, която работи до 90 минути;
Няколко различни опции за почистване, за да осигури идеално почистване и на най-трудно достъпните места;
Функция График, която позволява да настроиш робота и той да започне работа в определен час, без значение дали си вкъщи или не;
Система против падане, която ще го предпази от инциденти, ако в дома ти има стъпала или стълби;
Дистанционно управление, за да контролираш посоката на почистване;
Иновативна сканираща система, която сканира помещението в което работи робота за оптимално почистване;
HEPA филтър, който улавя и най-малките прахови частици. Идеален за страдащите от алергия.

Срок за досавка: 1 работен ден

Характеристики

Време за зареждане3 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 50 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
  • Максимален
  • Малки стаи
Допълнителни функцииI-Voice асистент - робота ви казва коя функция използва в момента, и в случай че трябва да му се обърне внимание
Размери на робота31 х 31 х 7.2 см
Тегло5.2 кг.
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/GS/ROHS/FCC/CEC/WEEE
Волтаж14.8 V
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.3
Контейнер за вода (L) - капацитетНе
Всмукателна сила (PA)950~1000
Тип бутонМеханичен
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаДвойна
Основни материалиTempered glass
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон15°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)< 12 mm.
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими
Време за работа при пълна батерия90 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеНе
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаГумена/ Космата
Сензор за самозареждане6
360° сканираща камераДа
МопНе
Контейнер за водаНе
Контейнер за прахДа

В комплекта

Основен корпус (тяло)
Докинг станция
Дистанционно управление
Адаптер
Инструмент за почистване
Наръчник за употреба
Допълнителна странична четка
ХЕПА филтър

Информация

ILife A8

Интелигентна панорамна навигация и планиране на маршрути, Осъществяване на водеща технология с изискана естетика

Навигирано почистване

Иновативната навигация PanoView позволява на A8 да почиства методично, дълбоко и задълбочено за по-малко време.

block image

Подобрена ефективност на почистване

The Gen 3 CyclonePower осигурява на A8 ефективно почистване.

Опростен и елегантен дизайн

Опростеният черен стъклен капак прави A8 изискан домашен декор сам по себе си.

360° Визуална камера

Използвайки камера за видеонаблюдение, за да сканира стаите и да създаде панорамна визия за околността, A8 изчислява свой собствен план за почистване, за да избегне повтаряне или прескачане на някои области.

block image

Технологии

PanoView navigation: почисти с визия

Иновативната навигационна система PanoView изработва точна карта, докато насочва A8, за да почисти голямо пространство, без да изпуска или повтаря никакви области.

block image

Три процесора за бърза обработка на данни

Трите вградени високопроизводителни процесора улесняват обработката на картата за планиране на маршрута.

block image

Бързо и точно планиране с усъвършенстван графичен алгоритъм

Разширеният графичен алгоритъм CV-SLAM помага на A8 да подрежда етапите още по-бързо и по-точно.

block image

Автоматично зареждане и продължаване

Роботът запомня позицията си и планирания маршрут след самозареждането. Той възстановява почистването с координатите, генерирани от навигационната система PanoView.

Система за почистване CyclonePower

С почистващата система The Gen 3 CyclonePower, A8 почиства старателно със страничните четки, валяка и силното засмукване в една операция.

block image

Махнете остатъците

Основната четка преобръща остатъци по подове и килими.

block image

Изсмукване на прах и мръсотия

Мощното засмукване на робота засмуква праха в кошчето за смет.

block image

Търси ъглите

Страничните четки ефективно събират замърсявания и остатъци в ъглите и ръбовете.

Автоматично връщане до докинг станцията и зареждане

Роботът автоматично ще се върне до станцията за зареждане, за да се зареди, когато батерията намалее.

i-Voice помощ

Интелигентната технология i-Voice ви казва, какво прави A8 или ако изисква внимание.

Функции

Универсални четки

A8 е оборудван с две алтернативни четки.

block image

Космата четка

Косматата четка за дълбоко почистване е мощно средство за почистване на прах и килими.

block image

Гумена четка

Гумената четка работи най-добре върху твърдите подове и козината на домашни любимци без заплитане.

Високоефективен филтър

Високопроизводителните филтри улавят прах и дребни мръсотии и ги задържат в кошчето за смет. Той също така дава възможност на A8 да освободи чист въздух във вашия дом.

Няколко режима на почистване

Страхотна стабилизация

Изключително големите колела RoadRover стабилизират A8, когато се движи по различни повърхности и избягва препятствията.

Комуникира със заобикалящата го среда

Роботът непрекъснато сканира обкръжението си, за да не се блъска в мебели или играчки или да не падне по стълбите.

block image
block image

Дизайн

Съществена простота

Няма да намерите ненужни бутони и отвори на A8 - има само бутон AUTO на горния капак, за да задоволите вашите визуални и функционални нужди.

Трайна изтънченост

Стилно и здраво стъклено покритие прави A8 сам по себе си изтънчен домашен декор. Специалното покритие ви позволява лесно да избършете петна и пръстови отпечатъци.

Изкуството на цвета

Complemented by a matching black base, the glass top cover is finished in piano black which is precisely engineered to achieve a deep dark tone and opacity.

Лесно изваждане на коша за прах

Само с едно натискане върху горния капак, кошчето за боклук ще изскочи внимателно, за да се предотврати излизането на прах от контейнера и да се рециркулира във въздуха.

Достигане до мястото за почистване

С дебелина само 7.2 см, роботът достига и хваща прах и мръсотия в труднодостъпни части на жилището.

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офис на Спиди за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го потвърдите чрез линка в имейла. Когато получим потвърджение, че сте подписали договра, изпращаме стоката. 

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.

Коментари