Начало Почистващи роботи Ilife A80 Plus

Ilife A80 Plus

Назад
Арт.№: 85 Сравни
Крайна цена
599.95лв.
бр Купи на изплащане
В наличност Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 3 часа
  • Ниво на шума при работа: < 65 db
  • Режими на работа: По ръбове и ъгли
  • Допълнителни функции: Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане
  • HEPA (хепа) филтър: Да
4.3/5 на базата на 3 оценки
Ilife A80 Plus
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Важно
  • Коментари
Купи

Характеристики

Време за зареждане3 часа
Ниво на шума при работа< 65 db
Режими на работа
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
  • Последователен
  • MAX (допълнителна мощност)
Допълнителни функции
  • Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане
  • Функция график - може да настройте робота да работи в определен ден или час удобен за вас
  • Система против падане - робота е снабден с сензори който го предпазват от падане от стълби и други отвесни скосявания
  • Дистанционно управление - може да управлявате прахосмукачката в желана от вас посока, също така може да включвате или изкючвате робота или да смените режима на почистване и др.
  • HEPA (хепа) филтър - иновативен филтър който успява да хване и най малките прахови частици, алергени, бактерии така въздухат във вашият дом или офис е чист и свеж
  • Виртуална стена - образува виртуална стена която не позволява на робота да преминава в друга стая или да се доближава до определени предмети
  • i DROP технология - робота е снабден с сензори който навлажняват мопа само когато е в движение и спират пускането на вода когато робота е спрял за предотвратяване насищането на вода на едно място
  • Функция седмичен график - може да настройте робота да работи в определен ден или час удобен за вас
  • Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане, в случай че не е свършил с почистването отива да до изчисти от където е спрял преди това
  • Управление чрез телефон - роботът прави карта на чистеното помещение и помага за ориентацията на робота. Картата се прави в реално време и може да гледате къде чисти роботът в момомента, както и да му задавате команди.
  • Функция за разпознаване на килими - когато робота се качи върху килими автоматично увеличава силата на засмукване
  • Подвижен отвор на засмукване - движи се нагоре и надолу,прилепва се до различните повърхности, за да не пропуска праха
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/GS/ROHS/FCC/CEC/WEEE
Волтаж14.8 V
Мощност24 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.45
Контейнер за вода (L) - капацитет0.3
Тип бутонМеханичен
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаДвойна
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон15°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)<15mm
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими (къс косъм)
  • Килими
Време за работа при пълна батерия120 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеДа
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаГумена/ Космата
МопДа
Контейнер за водаДа
Контейнер за прахДа

Информация

Всички функции в един робот!

Комбинирано сухо и мокро почистване. Мобилно приложение за по-лесно управление. По-мощен мотор за по-добро представяне.
Запознайте се с iLIFE A80 Plus!

Управлявайте лесно чрез мобилно приложение

Създайте лесно седмичен график и управлявайте А80 чрез телефона

Основна турбо четка 2 в 1 !

Комбинацията от космата и гумена част на основната четка улеснява почистването на всички видове настилки.

Функция за разпознаване на килими

Роботът автоматично разпознава, когато почиства килими и увеличава своята всмукателна сила за максимално добро представяне

Виртуална стена!

Отделете зоните, които искате да почистите от забранената зона с виртуалната стена.

Различни режими на почистване!

Няколко режима на почистване, които ще задоволят всички ваши нужди.

Интелигентен контрол на водоподаването.

С помощта на приложението лесно можете даизберете от три нива на водоподаване. Водата се разпределя равномерно - за най-добър измиващ ефект.

Контейнер от ново поколение, оборудван с два филтъра.

Подобреното филтриране на А80 разпределя праха и мръсотията на различни места в контейнера за прах не пропуска дори най-финия прах.Така само чист въздух излиза навън.

Едновременно сухо и мокро почистване

Специално комбиниран контейнер с воден резервоар, А8О Plus може да смуче докато измива пода автоматично, това ви спестява време от смяната на контейнерите.

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офиси на Спиди и на Еконт за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
 Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт или Спиди, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда. Касовият бон от куриера се прикрепя и към фактурите на юридически лица.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички, в противен случай може да ви бъде удържана такса за преопаковане*. 
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

    *Такса "Преопаковане" е в максимален размер на 10% от стойността на продукта. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го подпишете чрез мобилното приложение за електронен подпис EuroThrust, като ще ви бъде изискана снимка на лична карта и ясна снимка на лицето. Инсталацията е лесна и бърза, подписването е безплатно, а в последствие ще можете да ползвате приложението за подписване на всички документи, които изискват подпис. Подробни инструкции ще бъдат изпратени на вашият имейл, а операторите на Уникредит помагат при всички затруднения, които могат да възникнат.

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години за физически лица и 1 година за юридически. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 31 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск. Свервизът не носи отговорност за стоки непотърсени повече от 60 дена.

Коментари