Начало Почистващи роботи iLife A9s (X800)

iLife A9s

Назад
Арт.№: 9 Сравни
Крайна цена
999.95лв.
бр Купи на изплащане
В наличност Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 4 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 65 db
  • Режими на работа: Автоматичен
  • Допълнителни функции: Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане
3.7/5 на базата на 3 оценки
iLife A9s
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Важно
  • Коментари
Купи

Информация за продукта

Най-иновативният модел на ILIFE, а именно A9s вече е на склад! 
Възползвайте се от върховото постижение на ILIFE в лицето на комбинирания робот A9s - той е оборудван с изцяло нова система за вибриращо миение, което се доближава в максимална степен до начина по който човек би измил на ръка. Системата е нова и изцяло изработен за този робот, а резултатите са категорични. Моделът има четири режима на чистене - Последователен, По ръбовете, Петно и Автоматичен. Също така може да се използва MAX mode за допълнителна мощност. 

Едно от най-големите предимства на A9s е управлението през телефон! Свързвате апликацията с робота и след това може да го наблюдавате в реално време на телефона си - виждате къде чисти на картата, която той създава, може да му задавате допълнителни команди или пък да контролирате водоподаването при миение. 

Роботът носи със себе си и всички полезни функции на предишните модели - самозареждане, чистене по график, сензори против падане и блъскане, функция против заклещване, гласови съобщения и други

Характеристики

Време за зареждане4 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 65 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
  • Последователен
  • MAX (допълнителна мощност)
Допълнителни функции
  • Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане
  • Функция график - може да настройте робота да работи в определен ден или час удобен за вас
  • Дистанционно управление - може да управлявате прахосмукачката в желана от вас посока, също така може да включвате или изкючвате робота или да смените режима на почистване и др.
  • HEPA (хепа) филтър - иновативен филтър който успява да хване и най малките прахови частици, алергени, бактерии така въздухат във вашият дом или офис е чист и свеж
  • Виртуална стена - образува виртуална стена която не позволява на робота да преминава в друга стая или да се доближава до определени предмети
  • Управление чрез телефон - роботът прави карта на чистеното помещение и помага за ориентацията на робота. Картата се прави в реално време и може да гледате къде чисти роботът в момомента, както и да му задавате команди.
Размери на робота
  • 30 х 30 х 8 см.
  • 33 х 33 х 8 см.
Тегло2.5 кг.
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/GS/ROHS/FCC/CEC/WEEE
Волтаж14.8 V
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.6 - 1 л.
Контейнер за вода (L) - капацитет0.3
Всмукателна сила (PA)950~1000
Тип бутонТъч бутон
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаДвойна
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон15°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)< 12 mm.
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими (къс косъм)
  • Килими
Време за работа при пълна батерия90 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеДа
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаГумена/ Космата
360° сканираща камераДа
Контейнер за прахДа

В комплекта

Основен корпус (тяло) + Батерия
Докинг станция
Дистанционно управление
Адаптер
Контейнер за вода
Кърпа за мопиране
Инструмент за почистване
Наръчник за употреба
Допълнителна странична четка - 2 бр.
ХЕПА филтър

Информация

Мощен робот за комбинирано сухо и мокро почистване

Oборудван с панорамна навигация и обновен вибриращ воден контейнер.

Лесно управление. Множество интелигентни функции.

А9s (x800) приема команди от разстояние - независимо дали ще започва нов цикъл на почистване или ще му бъдат зададени зони за почистване.

Управление чрез апликация

Роботът създава карта в реално време, която виждате през апликацията на телефона, може да контролирате движението му, режимът на чистене, както и водоподаването.

Изкуството се среща с технологията.

Стилен тъмен дизайн, лесна поддръжка

График за всеки ден!

Настройте график за всеки ден от седмицата!

Мощно почистване с помощта на основна турбо четка, странични четки и четков мотор

Страничните четки увеличават обхвата на робота, а голямата ротираща се четка отстранява и най-упоритите замърсявания в дълбочина. Мощният мотор осигурява всмукване на всеки боклук, без да изпуска и прашинка.

Два вида основна четка за оптимално почистване на различни подове

Гумена четка за твърди подове, космата четка за мека настилка

Многофункционалните режими на почистване отговарят на вашите нужди.

A9s(X800) има различни режими на почистване - Ъгли и Ръбове, Автоматично, Петно и По график - за да задоволи Вашите изисквания за почистване.

Обновен вибриращ контейнер за вода

Водният контейнер на модела е снабден с нова технология за миене с вибрация, която максимално да наподобява миенето от човек. Специалният мотор създава вибрации, така че миещата кърпа винаги да е максимално плътно до земята, а не просто да се влачи по под

Самозареждане в действие

Ако по време на чистенето, батерията на робота се изтощи, той отива сам да се зарежда. След зареждане А9s (X800) продължава да почиства от мястото, до което е стигнал.

block image

Самозареждане в действие

Сензори против удар и против падане

block image
block image

Подходящ за всякакви настилки!

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офиси на Спиди и на Еконт за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
 Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт или Спиди, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда. Касовият бон от куриера се прикрепя и към фактурите на юридически лица.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички, в противен случай може да ви бъде удържана такса за преопаковане*. 
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

    *Такса "Преопаковане" е в максимален размер на 10% от стойността на продукта. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го подпишете чрез мобилното приложение за електронен подпис EuroThrust, като ще ви бъде изискана снимка на лична карта и ясна снимка на лицето. Инсталацията е лесна и бърза, подписването е безплатно, а в последствие ще можете да ползвате приложението за подписване на всички документи, които изискват подпис. Подробни инструкции ще бъдат изпратени на вашият имейл, а операторите на Уникредит помагат при всички затруднения, които могат да възникнат.

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години за физически лица и 1 година за юридически. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 31 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск. Свервизът не носи отговорност за стоки непотърсени повече от 60 дена.

Коментари