Начало Почистващи роботи iLife V7s Plus

iLife V7s Plus

Назад
Арт.№: 10 Сравни
Крайна цена
429.95лв. 449.95лв.
бр. Купи на изплащане
В наличност Безплатна доставка! Направи запитване ›
  • Време за зареждане: 3 часа
  • Капацитет на батерия: Li ion/11.1V 2600 mAH
  • Ниво на шума при работа: < 68 db
  • Режими на работа: Автоматичен
  • Допълнителни функции: i DROP технология - робота е снабден с сензори който навлажняват мопа само когато е в движение и спират пускането на вода когато робота е спрял за предотвратяване насищането на вода на едно място
3.5/5 на базата на 47 оценки
iLife V7s Plus
  • Инфо
  • Характеристики
  • Информация
  • Важно
  • Коментари
Купи

Информация за продукта

 

Ако търсиш надежден помощник в почистването, който не само се справя с прахта по пода, но и се грижи за мокрото почистване като оставя дома или офиса ти чист и освежен, нашият iLife V7s Plus е твоето решение. Той е:

С още по-голяма батерия, която издържа до 140 минути в режим на работа;
С функция както за сухо, така и за мокро почистване. Цялостна грижа за пода;
С функция за планово почистване, която позволява робота да се включи в определен час, без значение дали си вкъщи или не. Така дома ти ще бъде чист, без да ти се налага ти да чистиш;
Идеален както за почистване на твърди настилки като ламинат, паркет и плочки, така и за почистване на килими с къси косми. Внимание! Не е подходящ за килими с дълги косми.
Система против падане, за да ти спести неприятности, ако вкъщи има стъпала или стълби;
Дистанционно управление, за да контролираш посоката на движение на уреда;
HEPA филтър, улавящ и най-малките частици прах.
 

Довери се на iLife V7s Plus, чиято основна цел е да улесни максимално ежедневното ти почистване. Освен това, ниските нива на шум го правят идеалната машина, която да пуснеш да работи, докато ти си почиваш. А стилният му дизайн и розов цвят ще те забавляват всеки път когато го погледнеш.

 

Срок за доставка: 7-10 работни дни

Характеристики

Време за зареждане3 часа
Капацитет на батерияLi ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума при работа< 68 db
Режими на работа
  • За петна
  • По ръбове и ъгли
  • Автоматичен
Допълнителни функцииi DROP технология - робота е снабден с сензори който навлажняват мопа само когато е в движение и спират пускането на вода когато робота е спрял за предотвратяване насищането на вода на едно място
Размери на робота34 х 34 х 8 см.
Тегло2.5 кг.
HEPA (хепа) филтърДа
СертификатиCE/FCC/CEC/ROHS
Волтаж14.8 V
Мощност22 W
Контейнер за прах - капацитет (L)0.3
Контейнер за вода (L) - капацитет0.45
Всмукателна сила (PA)400~600
Тип бутонТъч бутон
Тип зарежданеРъчно/ Автоматично
Странична четкаЕдинична
Основни материалиIML
Обхват дистанционно> 4 m.
Способност за преодоляване на наклон10°
Способност за преодоляване на препятствие (mm.)< 10 mm.
Подходяща тип настилка
  • Плочки
  • Дървен под
  • Килими (къс косъм)
Време за работа при пълна батерия120 мин.
Сензор против паданеДа
Автоматично презарежданеДа
Дистанционно управлениеДа
Режим против заклещванеДа
Мокро почистванеДа
Сензор против блъсканеДа
ГрафикДа
Голяма ротираща четкаДа
Сензор за самозареждане5
360° сканираща камераНе
МопДа
Контейнер за водаДа
Контейнер за прахДа

В комплекта

Основен корпус (тяло)
Докинг станция
Дистанционно управление
Адаптер
Инструмент за почистване
Наръчник за употреба
Допълнителна странична четка
Кърпа за мопиране
Филтър - 2бр.
Контейнер за вода

Документи за сваляне

Информация

iLife V7s Plus

Робот за умно почистване и избърсване

50% по-ефективно почистване с 2-в-1 контейнер - за смет и за вода

ПОЧИСТВА ОСТАТЪЦИ ОТ ХРАНА, ПРАХ, МРЪСОТИЯ И ПЕТНА ЕДНОВРЕМЕННО ВЪВ ВСИЧКИ СТАИ

V7s Plus чисти и мие едновременно. В сравнение със стария модел V7s Pro, Plus има контейнер от 300 мл. за вода с 60 мл. кутия за събиране на прах. По този начин робота смуче боклук докато се ползва функциятат за миене.

Посрещнете нуждите си с 4-те програми за почистване

Можете да изберете режим за почистване от дистанционно управление: Автоматично почистване, Фокусиране на определено място, Почистване на ъглите и ръбовете или Планирано почистване, когато Ви е удобно.

ПРЕЗАРЕЖДАНЕ СЛЕД ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ЗАДАЧА

Използвайки инфрачервени сензори, V7s plus се връща до докинг станцията, за да се презареди при свършване на батерията. След 300 минути пълно зареждане е готова за още 110-120 минути работа.

Сама се предпазва от препятствия или падане

4 сензора предпазват прахосмукачката от падане по стълби или от первази. С две големи колела и голям амортисьор, тя може да се движи по 15° наклон и да преодолее препятствия до 1,5 см.

Вижте Характеристиката за повече детайли.

Важно при поръчка

  • Доставка и право на връщане
  • На изплащане
  • Гаранция

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат до офис на куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

  

Предлагаме на нашите клиенти безплатна доставка до офис на Спиди за всяка поръчка над 300 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка или поръчката е на стойносност по-малка от 300 лв, цената за доставка е следната:

- 9,99 лв. до точен адрес в страната

- Персонално изчислена цена според пратката до офиси на Еконт и Спиди в страната

 
При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 7 дни (ако продуктът е наличен на склад).
Доставка на територията на България - от 3 до 30 дни (ако продуктът НЕ е наличен на склад).

 

Стараем се да доставим всички пратки в рамките на една работна седмица, но това не винаги е възможно и затова ви молим да проявите разбиране, ако вашата пратка е забавена. Ако забавянето е повече от 30 дена, ще ви компенсираме с подарък или намаление на цената.

  

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

Имайте предвид, че при връщане/замяна на стока, куриерската такса се поема от клиента.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички
  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.
  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени. 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

 

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

1. Кандидатстване само с лична карта

2. Без скрити такси и комисиони

3. Бързо одобрение

4. Достъпни месечни вноски

5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг

 

Характеристики: 

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.

 

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. Когато стигнете до полето "Метод на Плащане" изберете "На изплащане" и попълнете желаения от вас срок. След като уточните срока за лизинга, потвърдете поръчката с бутона "КУПИ". Ще бъдете прехвърлени към системата на Уникредит, където трябва да попълните заявлението за кандидатстване. Отговор от банката ще получите до час, ако поръчката е направена в работно време. 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го потвърдите чрез линка в имейла. Когато получим потвърджение, че сте подписали договра, изпращаме стоката. 

Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция и гаранционни искове:

  1. Гаранционен срок
    Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

  2. Гаранционни искове
    При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

  3. Процес на гаранционния иск
    Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин.
    Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта. Трябва да изпратите копие гаранционна карта или друг документ, който сте получили при покупката. При доставка със Спиди или друг куриер, издаваме касов бон, който трябва да запазите и да приложите към гаранционната карта при нужда. Ако пратката ви е изпратена с куриер Еконт, моля запазете касовия бон, който ви е издаден от куриера и го приложене към гаранционна карта при нужда.

  4. Обслужване на гаранционния иск
    Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.

Коментари