iLife V7s Plus

2 + 1 години гаранция в България! Бърза доставка! Възможност за закупуване на изплащане!

Ако търсиш надежден помощник в почистването, който не само се справя с прахта по пода, но и се грижи за мокрото почистване като оставя дома или офиса ти чист и освежен, нашият iLife V7s Plus е твоето решение. Той е:

  • С още по-голяма батерия, която издържа до 140 минути в режим на работа;
  • С функция както за сухо, така и за мокро почистване. Цялостна грижа за пода;
  • С функция за планово почистване, която позволява робота да се включи в определен час, без значение дали си вкъщи или не. Така дома ти ще бъде чист, без да ти се налага ти да чистиш;
  • Идеален както за почистване на твърди настилки като ламинат, паркет и плочки, така и за почистване на килими с къси косми. Внимание! Не е подходящ за килими с дълги косми.
  • Система против падане, за да ти спести неприятности, ако вкъщи има стъпала или стълби;
  • Дистанционно управление, за да контролираш посоката на движение на уреда;
  • HEPA филтър, улавящ и най-малките частици прах.

 

Довери се на iLife V7s Plus, чиято основна цел е да улесни максимално ежедневното ти почистване. Освен това, ниските нива на шум го правят идеалната машина, която да пуснеш да работи, докато ти си почиваш. А стилният му дизайн и розов цвят ще те забавляват всеки път когато го погледнеш.

 

 

На нашите клиенти предлагаме закупуване на продукта на разсрочено плащане в Unicredit Bulbank. Как става кандидатстването разберете тук: Вземи робот от ILIFE.BG на изплащане

 Ако желаете да кандидатствате за разсрочено плащане трябва да се свържете с нас по телефона или да попълните желаният от вас срок за разсрочване при завършване на поръчката в полето за коментар.

В таблицата по долу може да видите примерна вноска в зависимост от това за какъв период желаете да разсрочите изплащането. Примерна цена за сметката: 449,95 лв

 Брой месеци 3 6 9 12 18 24 36 48
Вноска 157,15 80,82 56,34 43,77 31,29 25,1 19 16,164

 

*Моля, обърнете внимание, че това са ориентировърни вноски пресметнати с лихвения калкулатор на банката. Крайната сума за вноска ще получите при кандидатстване за разсрочено плащане от наш служител или от представил на кредитните институции, с които работим.







 

 

599,95 лв. 449,95 лв.
Продуктът е успешно добавен в количката
Базова цена: 449,95 лв.
Моля, изберете:
Характеристики
Доставка и право на връщане
Вземи на изплащане
Гаранция
Характеристики
Време за работа
140 минути
Време за зареждане
3 часа
Батерия
Li ion/11.1V 2600 mAH
Ниво на шума
<50db
Капацитет на контейнера
0.3 Л
Система против падане
Да
Режими на почистване
Петно - осигурява спираловидно почистване с увеличаващ се радиус , По ръбове - използва се за почистване около стени и ръбове  , Автоматичен - комбинация от двата режима на работа 
Система на почистване
Сухо почистване , Мокро почистване
Допълнителни функции
Автоматично презарежда - когато батерията на робота е почти изтощена отива сам до станцията за зареждане, Функция график - може да настройте робота да работи в определен ден или час удобен за вас , Система против падане - робота е снабден с сензори който го предпазват от падане от стълби и други отвесни скосявания , Дистанционно управление -  може да управлявате прахосмукачката в желана от вас посока, също така може да включвате или изкючвате робота или да смените режима на почистване и др. , HEPA (хепа) филтър - иновативен филтър който успява да хване и най малките прахови частици, алергени, бактерии така въздухат във вашият дом или офис е чист и свеж , i DROP технология - робота е снабден с сензори който навлажняват мопа само когато е в движение и спират пускането на вода когато робота е спрял за предотвратяване насищането на вода на едно място
Размери
Прахосмукачка - 30 х 30 х 8 см.
Тегло
2.5
Автоматично презареждане
Да
Дистанционно
Да
HEPA (хепа) филтър
Да
Комплекта включва
- Роботизирана прахосмукачка - Станция за зареждане - 2 броя странични четки - 1бр Моп - 1бр ХЕПА филтър - Четка за почистване на робота - Дистанционно управление
Доставка и право на връщане

Всички поръчки с безплатна доставка се изпращат с куриерска фирма Спиди. Пратката може да бъде изпратена и с друг куриер според желанието на клиента, в този случай клиента заплаща такса според тарифата на куриера.

Когато използвате метода бърза поръчка, въвеждате само телефона си и ние ще ви се обадим. Трябва да се от бележи, че ако направите поръчката в извънработно време, ще ви се обадим на следващия работен ден.

 

 

 

Предлагаме на нашите клиент безплатна доставка до офис на Спиди за всяка поръчка над 100 лв за цялата страна!

 

Ако клиентът не желае да се възползва от безплатна доставка до офис на Спиди, или поръчката е на стойносност по-малка от 100 лв, цената за доставка е следната:

- 15,99 лв. до точен адрес в страната

- 9,99 лв. до офиси на Еконт в страната

 

Срокове:

Доставка на територията на България - от 1 до 30 дни.

 

 

ВНИМАНИЕ: Всички пратки се изпращат с опция преглед и тест пред куриера преди заплащане. Прегледайте пратката, за да се уверите в целостта й и ни уведомете веднага при проблем, в противен случай iLife.BG не носи отговорност за счупени или повредени пратки.

 

Право на връщане:

Пазарувайте спокойно от iLife.bg - предоставяме на клиентите си 14 дневен тестов период, през който може да използвате устройството и след това да го върнете или замените, ако не сте доволни от него.

Условия:

  • Да пазите оригиналната опаковка и пълната окомплектовка на получения продукт. Пазете всичко, наистина всичко - кутии, книжки, найлончета и торбички

  • Имате право да тествате закупения продукт и да се уверите че Ви хареса, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид. Върнатия продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продукта е имал при получаването му.

  • Оригиналната опаковка, всички книжки и документи, вкл. документите за собственост, трябва да са здрави, да не са надраскани или повредени.

 

Ако желаете да върнете продукт закупен от iLife.bg, моля пишете на info@ilife.bg

Вземи на изплащане

Unicredit Consumer Financing

Вземете стоката, която желаете със стоков кредит от Unicredit Consumer Financing и се въпозлвайте от следните предимства:

  1. Кандидатстване само с лична карта

  2. Без скрити такси и комисиони

  3. Бързо одобрение

  4. Достъпни месечни вноски

  5. Възможност за сключване на застраховка с покритие на рисковете ''протекция на стоката'' и ''живот и безработица'' със застрахователна компания, партньор на УниКредит Кънсюмър Файненсинг    

 

Характеристики:  

1. Срок от 3 до 72 месеца.

2. Размер на стоковия кредит от 150 до 50000 лв.

3. Фиксиран лихвен процент за целия период.

4. Лихвените условия включват страндартна оферта, плюс периодични промоционални оферти.

5. БЕЗ обезпечение.

6. Не важи за стоки втора употреба, обновена и ремаркетирана.  

 

Как става покупката?

След като изберете  продукта, който желаете да закупите и се уверите, че той отговаря на условията, направете поръчката по стандартния начин - добавете продукта в кошницата и после попълнете данните за доставка. В коментара към поръчката посочете за колко месеца искате да разсрочите покупката или каква сума искате да плащате на месец, както и дали желаете да има първоначална вноска или не.

 

След като завършите заявката, наш предсавител ще се свърже с вас и ще ви обясни следващите стъпки от процедурата. Имайте готовност да предоставите лични данни, които са стандартните за лизингови договори -  имена, ЕГН, трудов договор (няма нужда да предоставяте самия трудов договор, но трябва да имате такъв от поне 6 месеца), постоянен адрес и тн. Данните ви се обработват и съхраняват според законовите постановления и се използват само за заявления за лизинг и обработване на поръчки. Одобрението най-често е в рамките на няколко часа, ако поръчката е направена в работно време.

 

От 1 юли 2018 година хартиените документи отпаднаха и всичко става по електронен път. Няма да получавате и разписвате никакви документи на хартия. При попълване на онлайн искането ще получите 6 цифрен идентификационен код чрез СМС, а след това договорът за лизинг ще ви бъде изпратен на попълнения e-mail. След като се запознаете с него, трябва да го потвърдите чрез линка в имейла. Когато получим потвърджение, че сте подписали договра, изпращаме стоката.  Цялата процедура по кандидатстване и одобрение отнема не повече от 30-40 минути.

Гаранция

Гаранция и гаранционни искове

a) Гаранционен срок

Гаранционният срок започва да тече от датата на приемане на поръчката от страна на клиента. Гаранционния срок на всички роботи е 2 години + 1 година опционално. Гаранцията не се отнася за консумативи (с изключение на батериите, чиито гаранционен срок е 6 месеца). Гаранционните искове се отнасят само в случаите на дефектирали при производството части или дефект, причинен по време на доставка. Препоръчваме ви да прочетете внимателно гаранционните условия и инструкцията за експлоатация преди първата употреба на уреда, а след това стриктно да следвате указанията, в т.ч. за поддръжка и почистване на продуктите. Неспазването на указанията за поддръжка и почистване, както и други дейности несъвместими с описаните в инструкцията за експлоатация, могат да доведат до анулиране на гаранцията.

б) Гаранционни искове

При поява на дефект по време на гаранционния срок, ако той не е причинен в резултат на неправилна употреба на уреда, клиентът има право на гаранционен иск.

в) Процес на гаранционния иск

Ако клиент желае да подаде гаранционен иск за продукт, закупен от онлайн магазина www.iLife.bg , той следва да се свърже оторизирания сервиз посочен в гаранционната карта или директно с електронния магазин. Ако се налага да изпратите продукта с куриер за гаранционно обслужване, се препоръчва да е в оригиналната си опаковка или в подходяща опаковка за транспортиране, тъй като доставчикът не поема гаранция за евентуални механични повреди, причинени по време на транспорта.

г) Обслужване на гаранционния иск

Сервизният център ще провери уреда и ще приеме или отхвърли иска като гаранционен, като информира клиента, по телефон или електронна поща, относно начинът, по който ще се действа спрямо гаранционния иск. След отстраняване на проблема, клиентът може да получи продукта си лично или чрез доставка. Срокът за отстраняване на проблема е не повече от 30 дни от датата на приемане на продукта, с изключение на случаите, когато изрично е уточнен друг срок. След изтичане на този срок, продуктът на клиента се счита за неподлежащ на сервизиране. Клиентът е длъжен да съдейства изцяло на сервизния център по време на отстраняване на проблема, обект на гаранционния иск.